søndag den 18. marts 2012

Hvad er der?

Du får mig til at tvivle med det du skriver
Mener du hvad du siger, eller snyder du mig egentlig?
Jeg er næsten sikker på jeg kender dig
                du er trods alt min bedste veninde
Men du virker så falsk lige pludselig?
Jeg tror ikke du tænker over det
                 eller at du ved det virker sådan på andre
For jeg ved du har det svært, og du har brug for nogen
måske for mig
Jeg håber det er sådan
For jeg elsker dig, og det ved du

Folk forstår mig ikke når jeg snakker om dig
                 men de kender dig ikke,
                 de kender ikke den fantastiske, søde, sjove og glade person du er
                                 eller kan være
så jeg er ligeglad, jeg smiler bare lidt af det, og minder dem om det

Jeg mener det, når jeg siger til dig, at du kan sige alt til mig
                 selvom du ikke tror på mig, lytter jeg, og jeg føler med dig
                 jeg genkender dine følelser, dine tanker og dine bekymringer
og jeg ved du tager det for tungt, men jeg ved, at det er sådan du er
og jeg elsker dig for det.

Så hvad er der? Kom nu, stol på mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar