mandag den 19. marts 2012

Jeg flyver med dig

Det er vinden, som blæser mit hår op og får mine øjne til at løbe i vand, og det er den konstante susen for ørerne, det er smilet på mine læber, det er dine bevægelser under mig og dine ører, der retter sig glad fremad.
Det er træerne vi suser forbi, lyden af dine hove mod jorden, sollyset der svagt lyser os og omgivelserne op, og mit grin da jeg prøver at undvige grenene.

Det er alt det, og meget mere, som får mig til at føle mig fuldendt, glad og i live. Jeg flyver sammen med dig, jeg flyver på din ryg og du bærer mig fremad. Dette moment er ubeskriveligt med følelser, for selvom det ikke lyder af meget, er det nærmest en hel verden for os. Her holder alle mine tanker op og jeg nyder det hele i fulde drag, med alle mine sanser på én gang.

Og når vejen så ender eller marken så stopper, så ved du du ikke skal fortsætte, og jeg klapper dig og roser dig mens jeg griner. Vi flyver sammen, vi er i live og vi nyder det.

Stay happy,
mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar