onsdag den 21. marts 2012

Sommer

Jeg åbner mine øjne og jeg blinker
Jeg smiler ligeså snart mit blik er klart
For det første jeg ser er fantastisk, og det giver en varm fornemmelse i hele min krop
Jeg krammer mig selv og kan ikke lade være med at smile mens jeg kigger
Og nyder synet og varmen og følelsen jeg får
Med ét føles livet helt fantastisk
og jeg har det som om jeg kan alt, og jeg kan klare alt
Jeg får lyst til at bevæge mig
til at danse
til at løbe
til at grine og til at leve
Jeg strækker mig i min seng, så lang jeg er,
og kan ikke lade være med at grine lidt

Og da jeg kommer uden for er det som om verden har fået ny energi, ligesom mig selv
Som om jeg ikke er den eneste påvirkede, og bestemt ikke den eneste med denne følelse
Af liv, af glæde og af lyst
Det er nærmest magisk, og dog så lille en ting

Solen

Stay happy,
mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar